fredag 2 januari 2009

Hullo och välkomna!

Denna blogg, som just nu är under uppbyggnad, kommer att handla om det som intresserar mig och jag hoppas även många andra: mode, design, konst & form.
Vad som pågår i Sthlm, Sverige och resten av den kreativa världen. Allt inom stil, styling, på scen, på röda mattan, i konsthallar och museer m.m. Mina tips på vad som bör försökas ses, vad som borde lyssnas på, iaf en gång innan man kastar det åt sidan! vad som kanske borde inskaffas och vilken mat som kanske borde avsmakas.
Jag hopps att ni liksom andra kommer att uppskatta vad jag kommer att erbjuda på denna blogg och hoppas att ni snart besöker denna sida igen, för som sagt, den är under uppbyggnad och när hjulet väl rullar så hoppas jag inte ni missar något av vikt för er.
Minst en gång i veckan kommer även mitt inlägg 'Just nu' där jag berättar om vad som är del av mitt liv just nu!
Just nu i I-poden, helt enkelt vilken låt/musik som jag lyssnar på mest för tillfället.
Just nu i väskan, vad jag har i väskan för dagen, eller produkt jag känner att jag måste ha med mig.
Just nu i bokhyllan, boken som jag läser för stunden.
Just nu i DVD'n, filmen som ses om eller för första gången.
Just nu i magen, vad som åts till brunch, lunch, drink, dryck eller middag.
Just nu i ögonvrån, är en sak eller upplevelse som jag önskar mig.

Till nästa gång, ta hand om varandra


~Constanza